Appar till din mobil
Haninge kommun har några appar
som du kan ladda ner.
De är gratis och finns
både för Iphone och Android.
Speak App
Den här appen är till
för dig som är ung i Haninge.
Du kan tycka till
och lämna förslag till något
du vill ändra på.
Du kan också se
vilka aktiviteter
det finns för unga just nu.
Snacka stad
Hur vill du att Haninge
ska se ut i framtiden?
Det debatteras
i den här appen.
Var med i diskussionen du med!
Senast uppdaterad: 25 april 2018