Nu upphandlas matkasse
Haninge kommun söker företag som kan leverera färdiga matkassar till invånare som har biståndsbedömda insatser. Det kan vara personer som exempelvis har hemtjänst, personlig assistans eller personer som bor i socialnämndens bostäder med särskild service SoL och LSS.
All upphandling börjar med att kommunernas verksamheter har behov av en vara eller tjänst. Det kan vara nya behov eller olika förändringar i kommunens verksamheter eller på marknaden.
För att bli leverantör av matkasse måste du ansöka om ett avtal med kommunen. Detta görs via auktorisation.
För att bli auktoriserad som leverantör av matkasse fyller du i Bilaga 1 (ansökningsformulär) nedan och mailar detta till saf-upphandling@haninge.se.
Vid eventuellt godkännande så kommer ett auktorisationsavtal skrivas mellan leverantören och kommunen (se bilaga 2).
Information om vilka krav som kommunen ställer i samband med auktorisation framgår av bilaga 3 nedan.
Har du frågor kontakta:
Bilagor
Senast uppdaterad: 13 september 2022