Vi behöver din hjälp - vänligen starta om din dator, telefon och surfplatta!
Idag, den 9:e oktober välkomnar vi Advania, som är vår nya leverantör av digital arbetsplats. Advania har hand om kommunens alla datorer och telefoner. Det innebär att vi idag även säger hej då till Tieto och tackar för den tid som varit. Förberedelserna har pågått i sex månader och nu är det bara en sak kvar att göra.
Här behöver vi din hjälp!
Alla datorer, mobiltelefoner och surfplattor behöver startas om!
När de startas om kommer de automatiskt att flytta över till Advanias ansvar. Servicedesk kommer att fortsätta supportera oss precis som tidigare.
Tack för att du startar om din dator/mobil/surfplatta. Påminn gärna dina kollegor att göra samma sak!
servicedesk
Ordinarie telefontid: vardagar kl. 07.00-17.00
Telefontid sommar samt jul och nyår: vardagar kl. 08.00-16.00
servicedesk@haninge.se
Besök: Efter kontakt med Servicedesk bokas en tid vid behov
Registrera ditt ärende eller följ upp dina pågående ärenden i Servicedeskportalen
Senast uppdaterad: 23 juli 2020