Bygga, bo och miljö
I Haninge är vi rädda om vår miljö.
Vatten, mark och luft ska skyddas
både idag och i framtiden.
Alla Haningebor måste hjälpas åt
så att vi inte slösar med naturens resurser.
Kommunens parker, kommunala vägar
och vatten och avlopp
sköts av Stadsbyggnadsförvaltningen.
Om något inte fungerar
på gator och torg i Haninge
eller om det är skräpigt
kan du rapportera det här!
Felanmälan
Har du andra frågor om underhåll?
Ring till oss!
Frågor om vatten och avlopp:
Ring 08-741 28 97.
Frågor om vägskyltar, vägbelysning, trafiksignaler, snöröjning:
Ring 08-606 88 00.