Nyheter om trygghet och säkerhet

Trygghetsarbetet i Haninge kommun pågår ständigt och leds, samordnas och utvecklas genom kommunens enhet för trygghet och säkerhet. Alla som bor, verkar och vistas I Haninge ska känna sig trygga oavsett skede i livet.

Trygghet och säkerhet hösten 21 Foto: Haninge kommun

Arbetet för ökad trygghet och säkerhet i Haninge kommun är en prioriterad fråga, dygnet runt, året runt. Alla som arbetar i Haninge kommun arbetar på något vis för att du som bor här ska få en tryggare och säkrare vardag. Här försöker vi samla några av de många insatser som pågår runt omkring i vår kommun genom att lyfta de nyheter som går ut under året.

Senast uppdaterad: 24 maj 2023