Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Servicedesk lanserar drop-in – en snabb hjälp på plats

Har du problem med datorn, programvaran eller annan utrustning? Från och med denna vecka kan du få IT-support direkt på plats – utan att boka tid. Servicedesk lanserar en ny drop-in-tjänst för snabbare och smidigare hjälp. Samtidigt justeras de ordinarie öppettiderna från och med september.

Foto: Mostphotos

Vad innebär drop-in?

Drop-in är en utveckling av servicedesks tidigare bokningsbara support. Nu räcker det att du kommer förbi – så får du hjälp direkt med dina IT-relaterade frågor.

Du hittar servicedesk på plan 5, vinge A, i kommunhuset, Saknar du passerkort? Anmäl dig i receptionen och visa giltigt ID-kort. Då får du ett tillfälligt besökskort.

Öppettider

Drop-in

  • Måndag–torsdag: kl. 08.00–10.00 och kl. 13.00–15.00
  • Fredag: kl. 08.00–10.00 och kl. 13.00–14.00

Telefonsupport

Telefonanknytning 7800.

  • Måndag–torsdag: kl. 07.30–17.00
  • Fredag: kl. 07.30–15.00

Ärenden och e-post

E-post: servicedesk@haninge.se

Måndag–fredag: kl. 07.30–17.00

Oavsett om du behöver hjälp med tekniska problem, programvaror eller utrustning – tveka inte att kontakta servicedesk så löser de det.
Om servicedesk

Välkommen!

Senast uppdaterad: 4 september 2025