Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Kampanjen Är du lite för...?

Under vecka 46+47 och 52 så kör kommunen en kampanj för att fler ska få koll på Haninge kommun som arbetsgivare och också få upp ögonen för vilka roliga jobb och vilken bra arbetsplats vi kan erbjuda. Det är första gången som kommunen gör en kampanj för att stärka arbetsgivarvarumärket.

I mars 2018 lanserade kommunen ett arbetsgivarvarumärke i form av budskapet "Tid för utveckling. Rum för idéer" och ett visuellt koncept. Samtidigt togs ett basmaterial fram i form av film, medarbetarporträtt, annonser, kandidatpresentation och chefsinspiration som stöd. Med det grundjobbet gjort är vi nu redo att i en lite större kampanj visa vilka vi är och vad vi står för och göra framtida medarbetare nyfikna på att jobba hos just oss.

Du kommer att märka av kampanjen i kommunens lokaler och sociala flöden. Dela gärna kampanjen i dina egna sociala kanaler. Genom att söka upp Haninge kommun i ditt Facebook- eller LinkedIn-flöde hittar du annonsen. Tryck på "Dela" så sprids den i ditt nätverk.

Den 12 november publiceras kampanjsidan, kika gärna in på www.haninge.se/ardulitefor och testa om du också är lite för...?

www.haninge.se/ardulitefor

Kontakt

Pia Leden
Projektledare på Enheten för arbetsgivarfrågor
pia.leden@haninge.se

Lovisa Lindmark
Marknadsföringsstrateg på Marknads och kommunikationsavdelningen
lovisa.lindmark@haninge.se

Fakta om kampanjen

Namn
Är du lite för...?

Genomförande
Vecka 46-47 samt vecka 52.

Kanaler
Köpta annonser på Facebook och Instagram, våra egna sociala medier, annons i Mitt i Haninge.

www.haninge.se/ardulitefor

Senast uppdaterad: 23 juli 2020