Seminarium - Upphandling

Under hösten fortsätter vi att arrangera digitala seminarier där du får lära dig mer om upphandlingar. Ta möjligheten och anmäl dig redan idag!

Träffarna leds av representanter från Upphandling Södertörn där du kommer kunna ställa frågor till de medverkande både före och under mötet. Årligen arrangeras 4 träffar som riktar sig både till dig söker grundläggande information om offentlig upphandling och till dig som är intresserad av att fördjupad dina kunskaper.

Nästa tillfälle planeras till 23 november och 7 december, hemsidan uppdateras med nya datum och mer information löpande.

Grundläggande träff

Datum: 23 november
Tid: 09.00-10:00
För vem? Du som inte tidigare deltagit i en offentlig upphandling och/eller vill ha grundläggande information om offentlig upphandling. 

Fördjupande träff

Datum: 7 december
Tid: 09.00-10:00
För vem? Du som tidigare har deltagit i en offentlig upphandling alternativ deltagit på en grundläggande träff och vill fördjupa dina kunskaper inom offentlig upphandling. 

Här anmäler du dig till höstens träffar

Upphandling Södertörn finns tillgängliga via telefon och mail och du får gärna kontakta dem om du har frågor om någon av våra kommande upphandlingar. Allmänna frågor om upphandling kan även ställas till näringslivsenheten. 

upphandling@haninge.se 

naringsliv@haninge.se

. Observera att listan kan komma att revideras på grund av prioriteringar och behov som uppstår i kommunerna. 

Varmt välkommen att kontakta Upphandling Södertörn!

Södertörns upphandlingsnämnd bildades 2012 för att samordna Haninge och Nynäshamns kommuners upphandlingar av varor och tjänster. Vår organisation strävar efter att upphandling av varor och tjänster sker på ett kostnadseffektivt, kvalitetssäkrat, affärsmässigt
och rättvist sätt.

Läs mer på upphandlingsodertorn.se

Senast uppdaterad: 17 september 2021