Kom och lär dig mer om en marknad värd över 2 miljarder kronor

På grund av situationen med corona sker förändringar i kommunens aktiviteter externa aktiviteter. Upphandlingsmötet flyttas fram men vi kommer att sprida information om kommande upphandlingar via våra digitala kanaler. Se nya datum för mötet nedan. Du som redan har anmält dig till tidigare datum kommer att få ett mail med information.

Har du funderat på möjligheterna att sälja dina varor eller tjänster till kommunen – eller till någon annan offentlig aktör? Kanske har det stannat vid själva tanken – om du upplevt affärsmöjligheten som krånglig och svår? Kom då på våra seminarier och lär dig mer om hur du svarar på en offentlig upphandling. Ställ frågor och få tipsen direkt från upphandlarna!

Under våren har du möjlighet att lära dig mer om upphandlingar och uppdaterar dig kring aktuella upphandlingar från Upphanling Södertörn.

Vi går igenom vilka regler som gäller när kommunen upphandlar och du får en ökad kunskap i vad du kan göra för att bli leverantör eller underleverantör. Missa heller inte chansen att ta del av tips, goda råd och möjligheten att ställa frågor inom just ditt specifika branschområde. I mötet deltar ansvariga upphandlare för planerade upphandlingar under 2020.

Haninge
Datum: Nytt datum 26 maj
Tid: 17:00-18:30
Plats: Haninge kommunhus, Rudsjöterrassen 2 

Nynäshamn
Datum: Nytt datum 4 juni
Tid: 17:00-18:30
Plats: Nynäsgården, Telegrafgatan 41

Anmäl dig här

Varmt välkommen!

Södertörns upphandlingsnämnd bildades 2012 för att samordna Haninge och Nynäshamns kommuners upphandlingar av varor och tjänster. Vår organisation strävar efter att upphandling av varor och tjänster sker på ett kostnadseffektivt, kvalitetssäkrat, affärsmässigt
och rättvist sätt.

Läs mer på upphandlingsodertorn.se

Kontakt för den här sidan: haningekommun@haninge.se

Senast uppdaterad: 26 mars 2020