Prenumerera på nyhetsbrev om konst och kultur i Haninge

Vill du upptäcka allt kul som händer inom kulturen i Haninge? Då ska du prenumerera på vårt nyhetsbrev som kommer cirka varannan vecka! Vi har även ett nyhetsbrev för dig som bara vill veta mer om konsten i Haninge.

För att anmäla dig som prenumerant till nyhetsbreven Kulturen i Haninge eller Konsten i Haninge anger du din e-postadress och samtycker till att ta emot nyhetsbrevet och till att kommunen behandlar dina personuppgifter.

Du kan när som helst avsluta din prenumeration och därmed återkalla ditt samtycke till behandlingen av dina personuppgifter.

Fyll i din information

Välj vilket nyhetsbrev du vill prenumerera på:

Det är kultur- och fritidsförvaltningen i Haninge kommun som samlar in och behandlar de personuppgifter som du skickar in med detta formulär. Insamlingen görs i syfte att kunna skicka ett nyhetsbrev till dig. Kommunen säkerställer att dina personuppgifter hanteras enligt gällande lagstiftning.

Här kan du läsa mer om hur Haninge kommun behandlar dina personuppgifter

Senast uppdaterad: 15 februari 2024