Länk till startsidan
TRANSLATE
Translate this page

Please select your language of choice in the list below.
You can close this dialog by clicking the "x" in the upper right corner.


Turist i Haninge

Haninge ligger nära Stockholm.
Du tar dig snabbt hit
med pendeltåg, buss eller bil.

Här finns vacker natur, slott och parker.
I Haninge kan du bada, vandra och cykla.
Du kan också ta en ridtur på hästryggen
eller åka båt till någon av våra många öar.

Här kan du läsa mer
om allt du kan hitta i Haninge! 

Skärgård och vildmark
Cykla i Haninge (cykelkarta)
Turistkarta

Publicerad av info@haninge.se
Senast uppdaterad 2013-02-13

Haninge kommun, 136 81 Haninge. Besöksadress: Rudsjöterrassen 2, Tfn 08-606 70 00, Fax 08-606 89 10, haningekommun@haninge.se                        LOGGA IN


Stäng
Stäng