Länk till startsidan
TRANSLATE
Translate this page

Please select your language of choice in the list below.
You can close this dialog by clicking the "x" in the upper right corner.


Lättläst

Välkommen till Haninges webbplats

Haninge kommun ligger söder om Stockholm.
Det här är Haninge kommuns webbplats.
Här kan du läsa om
hur vår kommun fungerar.

Du får också veta
hur Haninge kommun
kan hjälpa dig
med olika saker.

Klicka på orden
i spalten till vänster
så får du veta mer.

Haninge kommun, 136 81 Haninge. Besöksadress: Rudsjöterrassen 2, Telefon 08-606 70 00, Fax 08-606 89 10, haningekommun@haninge.se  Till intranätet


Stäng
Stäng